slider_06.jpg slider01.jpg slider_04.jpg slider_03.jpg slider_01.jpg slider05.jpg

Corona Update 23 maart | avondklok - wedstrijden

23-3-2021  |

In de persconferentie vanavond zoals te verwachten, op de avondklok na, weinig versoepelingen van de Corona maatregelen.

We zijn natuurlijk blij met de aanpassing van de avondklok. Dit zorgt er voor dat we weer naar een min of meer normaal trainingsschema overschakelen en alle teams weer de ruimte hebben om te trainen.
Het nieuwe trainingsschema gaat in op woensdag 31 maart. Let de komende tijd dus extra op tijden en velden want die worden bij bijna alle teams weer aangepast.

Helaas nog geen uitzicht op hervatting van de competitie dus ons plan is om de komende weken weer een serie onderlinge wedstrijden te plannen.
Via jullie teambegeleider of coach kunnen jullie aangeven of je in het Paas, Hemelvaart en Pinkster weekend wedstrijd(en) wil spelen.
Wij hopen de Corona maatregelen een beetje te verzachten met het plannen van zoveel mogelijk wedstrijden ook in deze weekenden waarin normaal geen competitie gespeeld wordt.

Op tweede Paasdag, Hemelvaartsdag, de dag na Hemelvaarstdag en tweede Pinksterdag zijn er geen trainingen, maar wel onderlinge wedstrijden.