slider01.jpg slider_04.jpg slider05.jpg slider_01.jpg slider_03.jpg slider_06.jpg

Corona maatregelen - Fietsen in de fietsenstalling

11-4-2021  | Onze buren van de handbal zijn ook weer regelmatig op het sportpark voor trainingen en onderlinge wedstrijden. Daarom het verzoek om zowel tijdens trainingen als de onderlinge wedstrijden in het weekend jullie fiets in de fietsenstalling te plaatsen

Fietsen in de fietsenstalling
Het is NIET toegestaan je fiets op het terras van de handbal of tussen veld 1 en het clubhuis te plaatsen. Zowel voor de buren als het handhaven van 1,5 meter afstand is het belangrijk dat jullie hier allemaal aan meewerken. Als er één fiets staat, zet iedereen zijn fiets bij het veld.

Iedereen die zijn fiets bij het clubhuis zet wordt teruggestuurd om zijn fiets weg te halen. Er is de komende tijd extra toezicht!

Publiek op het sportpark
Tijdens zowel wedstrijden als trainingen is vanwege Corona maatregelen publiek niet toegestaan rondom de velden. Het is wel toegestaan om tijdens de wedstrijden in het park te wandelen. Hou altijd 1,5 meter afstand.

Voor teamleden

Het is niet de bedoeling om voor of na je wedstrijd op het park te zijn. Kom maximaal 15 minuten voor de wedstrijd op het park en ga direct na het spelen van je wedstrijd weer naar huis. Teambesprekingen worden NIET gehouden rondom het veld of in de kleedkamers. Wil je toch een wedstrijdbespreking houden met je team doe dit dan online.

De kleedkamers zijn uitsluitend geopend voor het gebruik van het toilet en toegang tot de trainingsmaterialen.

Wij bedanken jullie voor je medewerking mede namens onze buren van de handbal.