slider_03.jpg slider_04.jpg slider05.jpg slider01.jpg slider_06.jpg slider_01.jpg

Update vervolg seizoen | Regionale Competitie

1-6-2021  |

Update: De KNHB heeft aangegeven dat de regionale wedstrijden vanaf 10 juni zichtbaar bekend worden gemaakt.

De versoepeling van de maatregelen die vrijdag avond zijn aangekondigd zorgen ervoor dat de jeugd tot 18 jaar regionaal mag gaan hockeyen. Daar is iedereen natuurlijk heel blij mee na wekenlang onderlinge wedstrijden gespeeld te hebben.

In dit bericht vind je de informatie over de komende weken. Veel van de informatie is nog onder voorbehoud omdat we volop bezig zijn om de wedstrijden in goede banen te leiden. Wat we nu reeds kunnen melden:

De KNHB gaat de regionale wedstrijden voor ons plannen in de weekenden van 12, 19 en 26 juni. Zodra deze wedstrijden ingedeeld zijn zie je ze terug in de Lisa app. Hierbij wordt rekening gehouden met speelsterkte en regio.

Wij proberen voor komend weekend 5/6 juni voor alle jeugdteams zelf regionaal vriendschappelijke wedstrijden te organiseren, maar jullie begrijpen dat dit kort dag is.

Wij maken hiervoor afspraken met omliggende clubs. Een aantal teams heeft al een wedstrijd tegen Kieviten in de agenda staan - we zijn nog bezig met andere clubs.

De teams waarvoor het niet lukt om een wedstrijd te plannen spelen onderling eventueel in een drieluik. Informatie over deze wedstrijden volgt zo snel er meer bekend is over de afspraken met de omliggende clubs. We proberen dit uiterlijk donderdag avond af te ronden.

De seniorenteams spelen in juni tegen elkaar. Inclusief de veteranen teams die vanaf komend weekend ook onderling mogen spelen. Ook deze wedstrijden worden donderdag avond ingepland. Een deel van deze teams speelt mogelijk nog tegen jeugdteams waarvoor geen regionale tegenstander beschikbaar is.

De trainingen lopen voorlopig in ieder geval door tot het weekend van 26 juni.
De einddatum van de trainingen wordt nog definitief bevestigd via een bericht op de website.

De teamindelingen voor komend seizoen worden na 26 juni bekend gemaakt.
De precieze datum wordt nog gemeld via de website zodat iedereen tegelijk kan zien in welk team je volgend seizoen speelt.

Afhankelijk van de Corona maatregelen van dat moment wordt een eindactiviteit gepland medio/begin juli. Deze activiteiten worden pas definitief bekend gemaakt als de te verwachten verlichtingen van maatregelen per 30 juni bekend zijn gemaakt.

Hou de komende tijd de website en Lisa app in de gaten voor updates en het speelschema van jouw team.