slider05.jpg slider_04.jpg slider_06.jpg slider01.jpg slider_01.jpg slider_03.jpg

Dames 2 (DJ1) najaarskampioen

15-11-2021  |

Na de negende klinkende overwinning op rij is Voorhout JD1 nu dan officieel kampioen. Met nog een wedstrijd te gaan en een doelsaldo van 83 voor en 1 tegen is duidelijk aangetoond dat JD1 een paar maatjes te groot is voor de derde klasse in de onder 23 competitie. Met vlot combinatie spel werd LOHC op eigen veld geen schijn van kans gegeven. Het is dat er een prima keeper tussen de palen stond bij de dames uit Oegstgeest anders was de monsterscore van 0-13 nog veel hoger uitgevallen. Van het eerste tot het laatste kwart hielden onze meiden de scherpte en het overzicht om de tegenstander uit te spelen. Dat resulteerde in een 0-2 score in het eerste kwart die netjes werd uitgebouwd tot 0-6. Met nog 4 goals in het derde kwart werden de 10 volgemaakt en ook in het laatste kwart was de honger naar goals nog niet gestild en werd de verdediging van Oegstgeest nog drie keer verslagen. Nu nog een thuiswedstrijd helaas zonder publiek en dan na de wintercompetitie in een hogere klasse met hopelijk meer tegenstand.