slider_06.jpg slider_03.jpg slider01.jpg slider05.jpg slider_01.jpg slider_04.jpg

Heren 1 verplettert Zandvoort 10-1

21-11-2021  |

Na de spannende wedstrijd van vorige week en het gelijke spel tegen koploper Catwijck kwam nu de hekkensluiter Zandvoort op Sportpark Elsgeest op bezoek. De mannen uit Voorhout maakten geen fouten en liepen na het eindsignaal met een makkelijke 10-1 het veld af.

Het team van trainer/coach Berend Beukers is met een heel goed seizoen bezig en het wordt spannend aan de kop van de ranglijst. Tegen hekkensluiter Zandvoort mocht geen fout gemaakt worden en voor het doelsaldo zou deze wedstrijd nog een rol kunnen gaan spelen.Voorhout was van begin af aan de bovenliggende partij. Binnen 2 minuten scoorde Louis van Paridon uit een strafcorner de 1-0. Twee minuten later werd het al 2-0 door een veldgoal van Daan Meijer. Hierna lieten de mannen van Voorhout de teugels een beetje vieren en werden zij door hun coach tot de orde geroepen in de rust naar het 2e kwart. Voorhout liep daarna uit naar 6-0 en met deze stand gingen zij de rust in. Onder het genot van stevige regenbuien begonnen zij aan het 3e kwart. De winter komt er aan. De wedstrijd werd zelfs even gestaakt door een heuse hagelbui, waardoor het veld van groen naar wit kleurde. In het 3e kwart liep Voorhout uit naar 8-0. Het laatste kwart was voor de statistieken. Met een stand van 10-0 maakte Zandvoort de eretreffer, 10-1 en kwam er einde aan de wedstrijd met een veel sterker Voorhout dat voor de prijzen gaat.We zitten tegen de winterstop aan en gaan dan de zaal in. Hierna nog 1 wedstrijd en dan zit de helft van de kompetitie er op. Het belooft een spannende strijd te worden tussen Catwijck, Saxenburg en Voorhout.

foto's  staan op facebook  https://www.facebook.com/mhcvoorhout

groetjes Mart