slider_04.jpg slider_06.jpg slider01.jpg slider_03.jpg slider05.jpg slider_01.jpg

Heren veteranen komen te kort tegen Schoonhoven 0-2

28-3-2022  |

Dames 1 en Heren 1 speelden uit en daarom werd een wedstrijd van de Heren Veteranen op de gevoelige plaat vast gelegd. Het beloofde een zware wedstrijd te worden tegen de nummer 2, Schoonhoven. Na 10 minuten kwamen de mannen tegen een beter Schoonhoven met 0-1 achter en hoopten op de spaarzame counter. Tot de rust hielden zij de schade beperkt. Het 3e kwart zag er stukken beter uit en Voorhout kreeg de kans op de gelijkmaker. Helaas ging de bal langs het lege doel. Vijf minuten werd de strijd beslist. Schoonhoven scoorde uit een strafcorner en deed de deur op slot. Nadeel bij de veteranen is dat het veelal een "mopper de mopper" wedstrijd wordt. Voordeel daarbij is dat na de wedstrijd alles meteen weer is vergeten bij het "afpilsen” met de tegenstander en dan wordt er weer uitgekeken naar de volgende wedstrijd. Eén tip! Mannen denk aan de scheidsrechters. Zij zijn een kostbaar goed.

Foto's zijn te zien op Facebook  https://www.facebook.com/mhcvoorhout

Gr Mart