slider05.jpg slider01.jpg slider_03.jpg slider_04.jpg slider_06.jpg slider_01.jpg

Veteranen A net geen podium plaats!

6-6-2022  | Afgelopen pinksterweekend hebben acht spelers van de Veteranen A deelgenomen in het Stade Josette & Roger Mikulak aan het Festival International de Hockey Angers(Frankrijk) en hier gestreden om de prestigieuze Yann Révérand bokaal. Tegen teams, oa uit Frankrijk, Nederland en Spanje hebben de heren in 7x7 wedstrijden (met keeper) de naam van MHC Voorhout internationaal stevig op de kaart gezet! Als extra uitdaging waren de strafcorners vervangen door shootouts. Dit jaar heeft het team de vierde prijs binnengesleept, maar plannen worden al gesmeed om de eerste prijs (die dit jaar door lucentum HC naar Spanje werd meegenomen) in het nieuwe clubhuis in Voorhout te kunnen presenteren!