slider_06.jpg slider_03.jpg slider01.jpg slider_01.jpg slider_04.jpg slider05.jpg

Heren 2 Kampioen!

13-6-2022  | Afgelopen zondag speelden de mannen van Heren 2 de kampioenswedstrijd tegen Scoop Delft. Bij een gelijkspel of winst zou het kampioenschap zeker zijn. In het eerste kwart kregen beide teams veel kansen, maar gelukkig wist Voorhout de deur op slot te houden en scoorde Rik de 1-0. In het tweede kwart kreeg Scoop steeds meer kansen en grip op de wedstrijd en zakte Voorhout wat in. Jesse wist de score te verdubbelen met een prachtige backhand op onderkant lat, 2-0. Ondanks de voorsprong bleef Scoop er in geloven, maar door de hoge druk van Voorhout konden ze geen kant op. Bart maakte het plaatje compleet door de 3-0 te scoren. De resterende tijd werd vakkundig dood gespeeld (of het kwam door de vermoeidheid) en Voorhout eindigt het seizoen als kampioen. We kijken terug op een mooi jaar waarin we als team zijn gegroeid. Een terechte kampioen!

Kijk voor de foto's op FB https://www.facebook.com/mhcvoorhout