slider_06.jpg slider_01.jpg slider05.jpg slider_04.jpg slider01.jpg slider_03.jpg

Vlaggetjesdag - bekendmaking nieuwe teams

16-6-2022  |
Einde hockeyseizoen
Het hockeyseizoen zit er bijna op. Heren 1 is nog in de race om promotie naar de derde klasse. Zij spelen zondag 19 juni bij Hockeyclub Upward in Arnhem in play-offs de laatste officiƫle competitiewedstrijden.

We begrijpen dat het niet naast de deur is maar nodigen jullie allemaal uit om de trots van onze club aan te moedigen. Het wordt sowieso een groot spektakel!
Dat mag je natuurlijk niet mag missen.

De play-offs worden gespeeld in kwalificatie toernooi met 5 teams.
Van de 5 teams promoveren er drie naar de derde klasse.
Het programma op 19 juni:
10:00 Vlijmen
11:30 Spijkenisse
12:55 Doorn
15:55 Steenwijk

Vlaggetjesdag
Vlaggetjesdag stond gepland voor komende zaterdag. Er worden zaterdag tropische temperaturen verwacht dus wij vinden het niet verantwoord (en leuk) om vlaggetjesdag dan te laten plaatsvinden.
De planning is nu om vlaggetjesdag een week te verplaatsen naar zaterdag 25 juni.
Het programma volgt in de loop van volgende week via de website.

Wat is vlaggetjesdag?
Door Corona is vlaggetjesdag een aantal keer niet door kunnen gaan dus voor onze nieuwe (jeugd)leden: Op vlaggetjesdag kom je voor het eerst samen met je team van volgend seizoen en speel je onderlinge wedstrijden tegen de andere nieuwe teams.
Een antal praktische zaken wordt in gang gezet zoals teambegeleiding e.d.

Bekend maken nieuwe teams
Op donderdag 23 juni worden de nieuwe teams bekend gemaakt. Je vindt de nieuwe teams vanaf 22:00 op het beschermde deel van de website.

Je hebt je gebruikersnaam (lidnummer) en wachtwoord nodig om in te loggen op het beschermde deel van de website. Als je je lidnummer niet (meer) weet kan je dit opvragen door een mail naar [email protected]
Met je lidnummer kan je je wachtwoord resetten op de website. Je krijgt dan een mail met verdere uitleg. Deze mail wordt gestuurd naar het mailadres dat bij ons bekend is. Dit kan het mailadres van één van je ouders zijn.

Huldiging kampioenen
De huldigingen van de teams die kampioen zijn geworden zal plaatsvinden op vlaggetjesdag rond 12:00. Jullie krijgen natuurlijk nog een uitnodiging via jullie teambegeleider en via deze weg alle teams die kampioen zijn geworden namens bestuur en leden: Van harte gefeliciteerd!

Data start nieuwe hockeyseizoen
In het weekend van zaterdag 10 september start de competitie. In het weekend van 3 september worden er door de jeugdteams oefenwedstrijden gespeeld.
In de week van maandag 29 augustus starten de trainingen voor alle teams. Voor de selectieteams starten de trainingen mogelijk eerder. Afwijkende programma's van selectieteams worden door de trainers van deze teams gemeld bij de teams.