slider_06.jpg slider05.jpg slider01.jpg slider_03.jpg slider_01.jpg slider_04.jpg

Weer vernielingen bij de Hockeyclub

15-8-2022  |
Afgelopen weekend hebben een paar vandalen weer vernielingen aangericht bij de Hockeyclub MHC Voorhout. Op het dak werden ontluchtingspijpen kapot geschopt en beschadigd. Een lichtkoepel moet vervangen worden. Vlaggen werden verwijderd en op dak gegooid , een picknicktafel werd vernield. Vuilnisbak naar beneden gegooid en nog andere beschadigingen. Daarbij werd ook nog een autoband in de brand gestoken. Al met al weer een aardige schadepost. WIE GAAT DAT BETALEN?
Wanneer iemand informatie heeft over de daders, graag deze informatie doorspelen aan de wijkagent of aan de voorzitter van MHC Voorhout [email protected]

meer foto's op FB