slider_06.jpg slider_01.jpg slider01.jpg slider_04.jpg slider05.jpg slider_03.jpg

Opstart seizoen 2022-2023

16-8-2022  |
Het nieuwe hockey seizoen staat voor de deur, de voorbereidingen zijn inmiddels in volle gang.

Een aantal leden heeft in de afgelopen weken vragen gesteld over teams onder meer dames senioren, trainingen, trainers en begeleiders die aan teams zijn gekoppeld in Lisa. Hierover vind je informatie in dit bericht evenals belangrijke data in de komende weken.

Onjuiste informatie in de Lisa app
De Lisa app toont de informatie in de administratie van MHC Voorhout. Deze administratie heet Lisa (Lisa staat voor Leden Informatie Systeem). In Lisa is begin augustus een nieuw seizoen geopend. Tijdens het starten van het nieuwe seizoen worden teams, begeleiders en trainingsschema's gekopieerd naar het nieuwe seizoen zodat niet alles opnieuw ingegeven hoeft te worden.
Het gevolg hiervan is dat in de periode tussen het starten van het nieuwe seizoen en het aanpassen van teams en begeleiders je tijdelijk informatie in de Lisa app ziet die niet juist of volledig is. Je bent dan bijvoorbeeld nog gekoppeld aan je oude team of ziet een coach van vorig seizoen.
Wij begrijpen dat dit leidt tot onduidelijkheid. Tegelijkertijd vragen we jullie begrip omdat het gewoon even tijd vraagt om alles administratief aan te passen en te controleren.

Inmiddels zijn de teams in Lisa volgens de voorlopige teamindeling aangepast.
In de nieuwe MF Coolkids teams komen nog wat wijzigingen onder meer door nieuwe aanmeldingen. De ouders van de jongste jeugd worden hierover geïnformeerd tijdens de introductie avond voor nieuwe (jongste jeugd) leden.

De begeleiders die bekend zijn worden komende week/weken toegevoegd evenals trainingen en (oefen)wedstrijden. Als er nieuwe informatie beschikbaar is zal dit steeds via een (nieuws)bericht op de website gemeld worden. Dus als je de komende tijd de nieuwsberichten leest dan weet je steeds of er nieuwe informatie beschikbaar is, maar je kan natuurlijk ook je persoonlijke tijdlijn in de app checken.

Belangrijke data
Voor start van het seizoen herhalen we nog een aantal belangrijke data:

Start trainingen:
De trainingen van alle teams starten in de week van maandag 5 september.
Een aantal (selectie)teams zal in de week van maandag 29 augustus starten met trainen. De selectieteams krijgen hier bericht over van jullie trainer en/of coach.

Oefenwedstrijden:
Voor alle jeugdteams zijn oefenwedstrijden gepland op zaterdag 3 september.
De tijden van deze wedstrijden verschijnen vanaf deze week in de Lisa app.
De A, B en C selectieteams spelen ook op zaterdag 27 augustus een oefenwedstrijd.

De senioren maken zelf afspraken over oefenwedstrijden. Als je een oefenwedstrijd thuis wil plannen dan kan dat maar meld het wel even via [email protected] dan wordt jouw wedstrijd ingepland.

Start competitie
De competitie start in het weekend van zaterdag 11 september.
Een volledig overzicht van alle speeldata vind je in dit nieuwsbericht

Informatie avond voor Jongste Jeugd teams - woensdag 31 augustus
Voor onze nieuwe leden wordt op woensdag 31 augustus vanaf 20:00 een informatie avond gehouden. Dit is een voorlopige datum - je ontvangt nog een uitnodiging per mail met link om jezelf aan te melden.

We beseffen ons dat veel ouders van de jongste jeugd door alle Corona maatregelen nog nooit bij een live informatie avond aanwezig zijn geweest dus ook ouders van leden die in de afgelopen twee jaar lid zijn geworden: Jullie zijn van harte welkom bij deze avond en ontvangen de uitnodiging.

In geval er veel aanmeldingen komen voor deze informatie avond wordt een tweede sessie gepland. Informatie hierover volgt per mail.

Wij zoeken nog enthousiaste vrijwilligers
Er staan aan de start van het nieuwe seizoen nog een aantal vrijwilligers taken open. Het gaat onder meer om lid van de scheidsrechterscommissie, coördinator barcommissie, lid van de technische commissie (lijncoördinator) en zoals elk seizoen zijn we nog op zoek naar coaches en trainers.

Wil je jezelf aanmelden om training te geven doe dit dan via de link in dit bericht op de website. In het formulier kan je meteen je voorkeuren opgeven. Vanaf C leeftijd, ook zonder ervaring, kan je jezelf aanmelden. Als jeugdtrainer ontvang je een onkostenvergoeding.

Voor de andere functies maar ook als je nog vragen hebt na het lezen van dit bericht mail dan naar [email protected]