slider_04.jpg slider_03.jpg slider_01.jpg slider05.jpg slider01.jpg slider_06.jpg

Heren 2 winterkampioen

28-11-2022  |

De Heren 2 mocht de laatste wedstrijd met 5-0 verliezen van de nummer twee en dan nog zouden zij winterkampioen worden en promotie afdwingen naar de tweede klasse. Geen enkel moment kwam het kampioenschap in gevaar. Met een geweldig leuke en sportieve tegenstander was al snel de gemeenschappelijke 'vijand' gevonden in de twee naar eigen zeggen Bondsscheidsrechters die voor veel verwarring bij beide teams zorgden.

Voorhout kwam de eerste helft behoorlijk onder druk te staan door 7 dubieuze strafcorners op rij. Uiteindelijk werd het doel gehaald om zonder tegendoelpunt het tweede kwart te bereiken. Daar sloeg Voorhout genadeloos toe met een heerlijke strafcorner en in het derde kwart werd het zelfs 2-0. De teugels vierden wat en met wat bizarre beslissingen en twee onterechte gele kaarten voor de tegenstander werd het een hilarische wedstrijd die eindigde in een 2-2. Ruim voldoende voor het kampioenschap. Behaald door goed samenspel, een geweldige keeper en volwassen optreden van het team.

Op naar de zaal.