slider01.jpg slider_06.jpg slider_03.jpg slider05.jpg slider_04.jpg slider_01.jpg

MA2 zaalkampioen!!

20-3-2023  | Met 31 punten uit 12 wedstrijden en een doelsaldo van +19 is de MO18-2 zaalkampioen geworden. We moesten er even op wachten, maar vanaf half januari gingen onze zaalwedstrijden eindelijk van start. Na een moeizame overwinning op KZ en een gelijkspel tegen MHCZ, begon het steeds beter te lopen! De return tegen MHCZ ging weliswaar (onterecht) verloren, maar verder werden er geen punten meer verspild. In het laatste zaalweekend werd in de avonduren het kampioenschap veilig gesteld met een klinkende overwinning op Craeyenhout! Ook in de laatste wedstrijd tegen Bleiswijk wisten we de drie punten uit het vuur te slepen, we gaan nu op het veld verder knallen!