slider01.jpg slider_06.jpg slider_04.jpg slider_01.jpg slider05.jpg slider_03.jpg

MD2 zaalkampioen!

20-3-2023  | MD2 was met dit meisjesteam  bij MHC de jongste zaalkampioen. Deze kanjers waren de sterkste in hun klasse. Het was weer even wennen om wedstrijden in de zaal te spelen na een seizoen geknald te hebben op het veld. Maar de meiden van de MD2 lieten zich niet van de wijs brengen en zetten hun zegetocht in de zaal voort. Het was spannend tot de laatste wedstrijd, want HDM zat de meiden op de hielen. Als beide wedstrijden winnend werden afgesloten kon HDM ze niet meer inhalen. Nou dat hebben de tegenstanders geweten, want de meiden hebben de wedstrijden met flinke winst afgesloten (5-1 èn 11-3!). Nu het veld weer op en een klasse hoger! Dat beloven weer spannende wedstrijden te worden!