slider05.jpg slider_01.jpg slider_06.jpg slider01.jpg slider_03.jpg slider_04.jpg

Dit jaar bepaalt u zelf wanneer u bardienst draait!

20-8-2010  |
Dit jaar bepaalt u zelf wanneer u bardienst draait. Tenminste als u er snel bij bent. Indelen kan voor het hele seizoen !!!!!  Kies nu een voor u gunstige datum. Na 4 september kunt u niet meer zelf indelen en wordt u automatisch ingedeeld.

Beste leden en ouders,

Zoals wellicht bij de meesten van u bekend is het ook weer voor het seizoen 2010 / 2011 mogelijk zelf te bepalen wanneer u bardienst wilt draaien. Wij geven u graag de gelegenheid om uzelf in te delen voor 4 september.

Het indelen kunt u doen via onze website:
1.      Login op www.mhcvoorhout.nl met uw lidnummer en uw wachtwoord. Als u bent aangemeld kun u zich zelf indelen bij het kopje “bardienst” links in het menu.
2.      Kies de maand, datum en de dienst en het is geregeld. Eenvoudiger kan haast niet.

Ben u uw wachtwoord kwijt of vergeten?  Klik dan rechts op de site onder op “Vergeten? Klik hier”. In de pagina die verschijnt, kunt u uw e-mailadres ingeven. U ontvangt dan automatisch (binnen 1 minuut) uw wachtwoord. (Kijk ook bij uw spamfilter!)
 Doe uzelf en de club een plezier en maak gebruik van deze mogelijkheid !!!

Hoe vaak mag u bardienst draaien? Zo vaak als u wilt, echter minimaal 1x per gezinslid.

Voorbeeld:
•         U heeft twee kinderen die op de zaterdag spelen. Dan moet u minimaal 2x bardienst draaien op zaterdag.

U kunt uw bardienst ook afkopen dit kost u € 25,= per lid, dit geldt zowel voor de zaterdag- als de zondagleden. Als u gebruik wilt maken van deze regeling stuur dan een mail naar [email protected]  met de vermelding afkopen bardienst plus de namen van de leden voor welke u wilt afkopen.

Indien u niet afkoopt en niet indeelt, zal het systeem u automatisch indelen. Deze indeling kunt u dan terugvinden op de website na 4 september. Bent u ingedeeld, maar kunt u om wat voor reden niet komen, dan wordt u zelf geacht voor vervanging te zorgen (bijvoorbeeld ruilen met een andere ouder uit het team van uw zoon of dochter). Laat deze vervanging dan even weten via e-mail: [email protected]

Onze ervaring is dat ouders massaal gebruik maken van de mogelijkheid om zichzelf in te roosteren. Als barcommissie zijn we dan ook erg blij dat we op zoveel hulp kunnen rekenen. Momenteel zijn er 6 leden in de barcommissie. Om de bar open te kunnen houden zodat iedereen een gezellig kopje koffie/thee kan drinken of een tosti kan eten moeten we er zeker nog 4 nieuwe leden bij hebben. Hierbij een dringend verzoek aan alle ouders om eens te komen kijken bij de barcommissie. De bar is er voor en door ouders!

Als u meer informatie zou willen hebben dan kan dat. Neem dan contact op met Margriet Brouwer via [email protected]. We hopen op enthousiaste reacties zodat de bar open kan blijven, ook in seizoen 2010 - 2011!

Hartelijk dank en tot ziens, De barcommissie

PS. Het e-mailadres waar deze mail op ontvangt wordt in Emma gebruikt. Wil u uw e-mailadres of wachtwoord aanpassen klik dan hier voor de handleiding.