slider_01.jpg slider_03.jpg slider_06.jpg slider01.jpg slider_04.jpg slider05.jpg

Ons Clubhuis

4-3-2011  |

In het kader van het oppimpen van het clubhuis heeft de aannemer afgelopen week de toegang naar de bar en keuken gewijzigd.

Het klapdeurtje aan de voorzijde van de bar is verwijderd en deze opening is afgesloten. De nieuwe toegang tot de bar en keuken is verplaatst naar de achterkant van de bar.

Verder is de aannemer bezig met het repareren van de diverse kiep/kantelramen. Dit is ook de reden dat een raam tijdelijk is verwijderd. Het kantelsysteem voor dit raam wordt vervangen.

Ik vind het ook heel leuk te horen dat de Strandmeubels een succes zijn. Bij het bestellen van de meubels is, in samenwerking met de leverancier, bewust gekozen voor een bepaalde opstelling om zoveel mogelijk rendement te halen uit de beschikbare ruimte.

Het zal een ieder ook wel opgevallen zijn dat de meubels heel makkelijk zijn te verplaatsen en ik bemerk dat dit ook regelmatig gebeurt. Dit laatste vind ik minder aangenaam. Mijn vezoek aan u is toch om de huidige opstelling niet te veranderen.

Last but not least: Als u nog leuke ideëen hebt om, met name de sfeer rondom de bar, te verhogen, dan hoor ik dat graag. Ik zelf heb nog wel enkele ideëen maar ik stel uw voorstel of input ook zeer op prijs. Hiervoor kunt u zich altijd bij bij aanmelden.

Walter Jurg, Bestuurslid Accomodatie.