slider05.jpg slider01.jpg slider_06.jpg slider_01.jpg slider_04.jpg slider_03.jpg

Fietsers en scooters

30-9-2011  | Het doet mij deugd dat heel veel leden, spelers, begeleiders, ouders, supporters etc. etc met name op de zater- en zondagen met de fiets naar de hockey komen. Waar ik niet zo blij mee ben, is dat de fietsen en ook scooters bijna op het veld of bijna in het clubhuis worden gestald. Soms wel tot drie rijen dik!
Allereerst staat het rommelig en is ook niet echt een visitekaartje voor de ontvangende teams. Daarnaast is de kans dat een fiets omvalt erg groot, met alle gevolgen van dien. Ook wordt de toegang naar het clubhuis en veld ernstig belemmerd. Soms is de toegang dermate krap, dat er geen ruimte meer is om een keeperstas mee te kunnen nemen. Tot slot kan het in geval van een calamiteit tot een gevaarlijke situatie leiden.

Mijn dringend verzoek is per heden de fietsen niet meer in de nabijheid van het clubgebouw te plaatsen, maar deze in de door de Gemeente geplaatste fietsenstallingen neer te zetten. Dit geldt ook voor de scooters.
Mocht blijken dat dat er te weinig fietsenstalling is, dan zal ik met de Gemeente overleggen om het aantal stallingen uit te breiden.

Ik vertrouw erop jullie zo goed als mogelijk te hebben geïnformeerd en ga ervan uit dat jullie allemaal hieraan willen meewerken en de fietsen en scooters in de beschikbare stalling te plaatsen.

Walter Jurg, Bestuurslid Accommodatie