slider_01.jpg slider05.jpg slider_03.jpg slider_06.jpg slider01.jpg slider_04.jpg

Zaterdag 25 augustus 2012 HBR After Summer Party

3-4-2012  |

Berkel en Rodenrijs, 20 maart 2012

Hello Hockey liefhebbers,

Op Zaterdag 25 augustus 2012 organiseren wij de derde editie van het geweldige 30+ hockeytoernooi op onze club in Berkel en Rodenrijs!

Vlak na de zomervakantie staan wij klaar om een spetterend "AFTER SUMMER PARTY" hockeytoernooi te houden met als thema Stars and Stripes.

Wij verwachten de teams tussen 09.30 en 10.00 uur en zullen jullie ontvangen met onze uitgebreide koffie/thee tafel.

Daarna gaan we van start met de wedstrijden in teams van 11 tegen 11. Na 3 poulewedstrijden van 25 minuten krijgen we de plaatsingspotten en zelfs twee heuse finales. Na de finales is het borreltijd en aansluitend het diner met prijsuitreiking en – uiteraard – een grandioos eindfeest. Tussendoor zullen wij jullie voorzien van een muzikaal optreden.

Wij nodigen jou en jouw team van harte uit om op 25 augustus a.s mee te doen!

Het deelnemersbedrag komt op € 350,- per team (ofwel 25 euro per persoon als je met z'n 14-en bent!). Dit bedrag is uiteraard inclusief het startgeld per team, koffie met lekkers, borrel hapjes, diner en een spetterend feest! Wij hopen voldoende redenen gegeven te hebben om je direct aan te melden.

Het After Summer Party toernooi heeft ruimte voor 8 heren- en 8 damesteams. Reageer dus snel en mail bijgaand inschrijfformulier per omgaande naar [email protected]

Laat ons nog even de belangrijkste punten voor jullie op een rijtje zetten:

"AFTER SUMMER PARTY" hockeytoernooi

Datum : Zaterdag 25 augustus 2011

Tijd : 10.00 – 17.00 met aansluitend diner en een spetterend feest tot 24.00 uur.

Locatie : Hockeyvereniging Berkel en Rodenrijs (HBR)

Wedstrijden : 4 x 25 minuten (exclusief finale)

Inschrijving : Per email naar [email protected]

Kosten per team : € 350,- (rekening nr. volgt na inschrijving)

Arbitrage : 2 wedstrijden fluiten per team

We hopen jullie inschrijving spoedig te mogen ontvangen, dan ontvangen jullie de bevestiging ook spoedig!

Met sportieve groet,

Linda, Jaqueline en Sonja

VET-toernooicie HBR

Hockeyvereniging Berkel en Rodenrijs