slider_04.jpg slider05.jpg slider_01.jpg slider_06.jpg slider01.jpg slider_03.jpg

OMHC Prestatie toernooi - A-B - 28 april

10-4-2012  | 28 april organiseren wij bij Ommoordse Mixed Hockey Club het A/B Rabobank prestatie toernooi voor de A & B jeugd.

Om voor dit toernooi aansluitende teams te krijgen zouden we graag jullie 1ste team willen uitnodigen voor deze leuke dag die we niet alleen zullen invullen met wedstrijden, maar ook met leuke extra's gerelateerd aan prestatie hockey. Zo zal er bijvoorbeeld de Princess beat me in London tourbus, een sportmasseur aanwezig zijn om de spieren van de spelers optimaal te krijgen voor de wedstrijden, mooie prijzen en nog veel meer!

In de bijlage bevindt zich een inschrijfformulier en de poster van het toernooi. Zouden jullie deze uitnodiging misschien naar de desbetreffende teams willen doorsturen. Voor meer informatie kunt u mailen naar [email protected] of bellen naar 0619914247.

Bij voorbaat dank voor uw medewerking en hopelijk zien we jullie teams vertegenwoordigd op 28 april.