slider05.jpg slider_01.jpg slider_03.jpg slider01.jpg slider_06.jpg slider_04.jpg

Diverse toernooien bij de Rijswijkse hockeyclub

10-4-2012  | 16 juni : Het "C-No-More" C-Toernooi (teams spelend in de 2de & 3de klasse)
17 juni : Het "Diep in de Zee" D toernooi (teams spelend in de 2de & 3de klasse)
23 juni : Het "I-C-Hockey" C Toernooi (teams spelend in de 1ste klasse & hoger)
24 juni : Het "Parels & Zeesterren" D Toernooi (teams spelend in de 1ste klasse & hoger)
29, 30 juni & 1 juli : Het "L'Amour Toujours" A&B Toernooi (recreatie)

Wat is er veel keus dit jaar!! Veel jeugd toernooien worden georganiseerd in de regio. Zo ook op de Rijswijksche Hockey Club. Al vele jaren organiseren wij gezellige dagen voor alle jeugd teams. Wat kunnen jullie verwachten op zo'n dag bij RHC en zit bij het inschrijfgeld inbegrepen?
Vanaf 9:00 uur ontvangst met koffie/thee/ranja
Start wedstrijden 9:30 uur, ieder team speelt 5 wedstrijden van +/- 20 minuten (2 kunstgrasvelden en 1 semi-waterveld)
diverse spellen op het grasveld
Uitgebreide lunch
Gedurende de hele dag gezellige muziek
Fluitisten worden door Rijswijk verzorgd (maar een scheidsrechter meenemen wordt wel gevraagd)
Enthousiaste ervaren groep vrijwilligers (incl. EHBO)
Prijsuitreiking, ieder team krijgt een mooi aandenken
Aansluitend gezamenlijk diner (McDonalds)
Einde van een leuke dag +/- 18:00 uur
Mocht je geïnteresseerd zijn in 1 van de onderstaande toernooien en wil je meer informatie ontvangen? Stuur dan een reactie terug, wij nemen dan zo spoedig mogelijk contact met je op. Voor meer informatie en inschrijven kan je ook een kijkje nemen op www.rijswijkschehc.nl, rechts vind je de diverse links naar onze toernooien.

De inschrijvingen zijn al gestart, dus kijk snel of er nog plaats is en schrijf je in!