slider_03.jpg slider01.jpg slider05.jpg slider_01.jpg slider_06.jpg slider_04.jpg

Bar en clubhuis dicht tijdens (oefen)wedstrijden op 26 meiā€¦

22-5-2012  |

Barcommissie-leden gezocht!

Komende zaterdag, 26 mei, zullen tijdens de (oefen)wedstrijden die gespeeld worden de bar en het clubhuis niet open zijn.

Dit is niet zonder reden. De barcommissie kampt al enige tijd met een tekort aan vrijwilligers en dat tekort wordt steeds nijpender. We kunnen niet iedere week een beroep doen op dezelfde mensen. Dat betekent dat als er niemand opstaat, wij niet kunnen uitsluiten dat de bar vaker gesloten zal zijn.

Zoals het aloude spreekwoord zegt: vele handen maken licht werk. Bovendien is het erg leuk om af en toe een paar uurtjes in het clubhuis door te brengen en nog iets meer betrokken te zijn bij het reilen en zeilen van de club.

Als u interesse heeft en meer wil weten, schroom dan niet en stuur een mail naar [email protected].

Namens het bestuur,

Mark Nooij