slider05.jpg slider_03.jpg slider_01.jpg slider01.jpg slider_04.jpg slider_06.jpg

Komt de Nederlandse Kampioen Hockey Techniek 2012 van onze club?

9-9-2012  |
Heb jij de StiX-Factor en ben je 8 á 13 jaar?

Tijdens de herfstvakantie van 2012 organiseert Hockeyschool Panasj voor de vierde maal een uniek jaarlijks terugkerend evenement: HET RABO NK HOCKEY TECHNIEK. Heb jij de StiX-Factor' en ben je 8 á 13 jaar, schrijf je dan nu snel in via de site www.rabosport.nl/nkhockeytechniek. Wie weet word jij de Nederlands Kampioen van jouw leeftijdscategorie en win je onder andere een Adidas Kledingpakket ter waarde van € 250,-.

Je krijgt een dag lang techniektraining en wedstrijdvormen onder begeleiding van speciaal opgeleide techniektrainers. Per leeftijdscategorie gaan er elke voorronde een aantal finalisten door naar de Champions Day. Tijdens deze speciale finaledag in november maken hockeyinternationals de Nederlandse Kampioenen Hockey Techniek 2012 bekend. Als deelnemer ga je hoe dan ook naar huis met een Rabo-bidon, een Adidas hockeybal, een NK-shirt en een geweldige ervaring rijker. Er zijn dit jaar maar liefst twintig voorrondes in de herfstvakantie waaruit je kunt kiezen, dus altijd bij jou in de buurt!

Voor meer informatie (overzicht met alle data en locaties, kosten, inschrijven, etc.) ga naar www.rabosport.nl/nkhockeytechniek. Wees er wel snel bij, want vol = vol !