slider05.jpg slider_04.jpg slider_01.jpg slider_06.jpg slider_03.jpg slider01.jpg

Heren 1 wint in de kraker tegen Catwijck 2-0

22-9-2024  |
Het blijft altijd iets speciaals, de onderlinge wedstrijd tussen Voorhout en Catwijck. Voorhout snakte na 2 verliespartijen naar resultaat en wat kon nu mooier zijn dan met een winst op Catwijck. Voorhout speelde een goede wedstrijd en troefde Catwijck af met goed en agressief spel. In het 1e kwart werd een hoge bal door de keeper van Catwijck niet goed verwerkt en Wouter van Leeuwen was er snel bij om de 1-0 aan te tekenen. Beide teams kwamen niet tot grote kansen en gingen met deze stand de rust in. In het 3e kwart kwam Voorhout door een voortreffelijke strafcorner op 2-0. Wouter van Leeuwen pushte de bal hoog en onhoudbaar in het doel. De mannen van Voorhout kregen nog een paar kansen in het 4e kwart om de voorsprong uit te bouwen, maar faalden in de afwerking. Catwijck was onmachtig om het Voorhout moeilijk te maken en gingen met deze terechte nederlaag het veld af.
Kijk naar de foto's op FB https://www.facebook.com/mhcvoorhout
gr Mart