slider_04.jpg slider01.jpg slider_06.jpg slider_01.jpg slider05.jpg slider_03.jpg

Start ALV vrijdag 13-11 om 20:00 (herinnering)

12-11-2020  | Herinnering: Om 20:00 start de online ALV MHC Voorhout

Je kan deelnemen via onderstaande link:

Voor wie?
Alle leden en/of ouders van minderjarige leden

Wat gaan we doen?
Naast een officieel deel waarin bestuursleden worden aangesteld, de contributie voor komend seizoen wordt bepaald en het jaarverslag wordt goedgekeurd gaan we jullie natuurlijk informatie geven over de laatste ontwikkelingen rondom onze vereniging. Er is onder meer een update over de plannen rondom het sportpark en de nieuwe velden. Je hebt natuurlijk ook de mogelijkheid om vragen te stellen over onderwerpen die jij belangrijk vindt.
Over de voorstellen van het bestuur wordt online gestemd hierover ontvang je voor de vergadering informatie.

In de bijlage van dit nieuwsbericht vind je de agenda

Wanneer?
Op vrijdag 13 november om 20:00

Waar?
Online via Google Meet. Je kan overal waar je wil deelnemen, het enige wat je nodig hebt is een telefoon, tablet of computer met toegang tot internet.