slider_01.jpg slider_06.jpg slider_04.jpg slider01.jpg slider_03.jpg slider05.jpg

Koploper Maarssen te sterk voor onze mannen 1-5

16-4-2023  |

Het was vandaag een lastige middag voor de heren van MHC Voorhout. Koploper Maarssen kwam op bezoek. Maarssen had nog geen verliespartij moeten incasseren en Voorhout wilde de score zo laag mogelijk houden of gaan stunten. Helaas was Maarssen deze middag te sterk en won met 1-5.

De wedstrijd verliep in het begin dramatisch. Na een paar minuten was het al 0-1 en na 10 minuten al 0-2. Voorhout vreesde voor een grote nederlaag. Het Voorhoutse team probeerde met man en macht de aanvallen tegen te houden en kwam sporadisch tot counteren. Toch lukte het om Maarssen pijn te doen. Uit een strafcorner scoorde in de rebound Jan Willem Peters verassend de aansluittreffer 1-2. Lang kon men hiervan niet genieten. Kort daarop was het verschil weer twee en Maarssen liep uit naar 1-3. In het verdere verloop gaf Voorhout goed partij met fanatiek verdedigen en af en toe goed spel. Na de 1-4 en 1-5 gaf Voorhout niet op. Helaas kon Timo van Katwijk op het einde van de wedstrijd niet scoren uit een hele mooie aanval en Voorhout hield de schade beperkt. Meer zat er deze middag niet in.

foto's zijn te zien op facebook   tik op de f boven de groene cirkel Webshop voor leden.