slider_01.jpg slider01.jpg slider_03.jpg slider_04.jpg slider_06.jpg slider05.jpg

De trim en veteranen/veterinnen BBQ was weer een succes!

19-6-2023  |
Elk jaar sluiten deze senioren (trimmers, veteranen en veterinnen) het seizoen af met een gezamelijke BBQ! Na een spannende wedstrijd onderling, was het tijd voor de zeer geslaagde derde helft! Met fantastisch weer, een DJ en een heerlijke BBQ kon de avond niet meer stuk.
Ben je enthousiast geworden en wil je hier de volgende keer bij zijn? Dat snappen we. Je bent uiteraard van harte welkom!
Hieronder een korte uitleg van de trimhockey. Trimhockeyers zijn veelal 28 jaar of ouder, spelen gemengd en hebben geen wedstrijdverplichtingen. Een heerlijke manier voor volwassenen om te leren hockeyen en bijvoorbeeld mee te groeien met de kinderen die hockeyen. Ook is trimhockey prima geschikt voor oud-wedstrijdspelers die lekker willen blijven spelen.
Trimhockeyers trainen op donderdagavond van 20.30-22.00 uur of zondag van 10.00 -11.30 uur met uiteraard ook een gezellige derde helft in het clubhuis. Kom lekker naar het veld of meld je aan bij het wedstrijdsecretariaat [email protected] . Tot medio juli zijn er dit seizoen zeker trainingen!
Wil je liever aansluiten bij de veterinnen of veteranen, kijk dan voor meer informatie op de MHC Voorhout site!
Tot snel!
door: Marcella.