slider_06.jpg slider_04.jpg slider_01.jpg slider_03.jpg slider01.jpg slider05.jpg

Start seizoen 2023 - 2024

5-8-2023  |

Start nieuwe seizoen
De laatste weken voor de vakantie zijn inmiddels aangebroken. Op het sportpark wordt hard gewerkt aan de nieuwe velden en ook de voorbereidingen voor het nieuwe seizoen zijn inmiddels in gang.

Wij krijgen tijdens het seizoen met enige regelmaat vragen/opmerkingen over de planning. Op de link hieronder vind je ALLE speeldagen van komend seizoen zodat je deze vast kan reserveren in je agenda. Daarnaast vind je hieronder de belangrijke data rondom de start van het seizoen.

Belangrijke data:
Zondag 20 augustus - einde schoolvakanties midden nederland
Maandag 21 augustus - start trainingen selectie junioren teams
Zaterdag 26 augustus - oefenwedstrijden (jongste) jeugdteams
Maandag 28 augustus - start trainingen alle teams (inclusief senioren)
Zaterdag 2 september - start (jongste)jeugd competitie
Zondag 10 september - start senioren competitie

De selectie seniorenteams worden geïnformeerd door hun trainer over de start van het seizoen en planning van oefenwedstrijden.

In de aanloop naar jullie eerste (oefen)wedstrijd op 26 augustus wordt een teambuilding evenement georganiseerd waarin je kennismaakt met je nieuwe junior team.  Over de planning voor dit event wordt je binnenkort geïnformeerd via de website. Check regelmatig de website voor het laatste nieuws/mededelingen.

Link KNHB speeldagenkalender (Jongste) Jeugd 2023-2024

Link KNHB speeldagenkalender Senioren 2023-2024

Het trainingsschema vind je vanaf eind augustus in de Lisa app en op de website.
We kunnen je nu al melden dat de (circuit)trainingen van de jongste jeugd op woensdag middag (16:00-18:00) worden ingepland. Overige team trainingen volgen via het trainingsschema.

We zijn op zoek naar trainers voor jeugd teams. Als je interesse hebt om training te geven aan een team of een team te coachen, kan je jezelf aanmelden via deze pagina op onze website. Het geven van training en coaching is geen vrijwilligers werk je ontvangt hiervoor een vergoeding.