slider_06.jpg slider_04.jpg slider01.jpg slider_03.jpg slider05.jpg slider_01.jpg

Start seizoen 2024-2025

12-7-2024  |

De (school)vakanties zijn voor een aantal van jullie begonnen of beginnen dit weekend. Wij wensen jullie allemaal een fijne vakantie en kijken natuurlijk uit naar de start van het nieuwe seizoen. Noteer de volgende data al vast in je agenda voor een soepele start van seizoen 2024-2025:

Jongste Jeugd teams (O8, O9 en O10):
Start training (inclusief keeperstraining): Vanaf maandag 26 augustus volgens nieuwe trainingsschema
Feestelijk kennismakingsweekend: zaterdag 31 augustus tussen 10:00 en 12:00
We spelen onderlinge wedstrijden en tegelijkertijd zijn er kennismaking/info sessies voor het team naast de lijn (de ouders).
Eerste (oefen)wedstrijden: zaterdag 7 september
Eerste competitiewedstrijd: zaterdag 14 september
Slotdag Jongste Jeugd: zaterdag 21 juni

Junioren teams (O12, O14, O16 en O18):
Selectieteams starten in overleg met trainers eerder
Eerste (oefen)wedstrijden: zaterdag 31 augustus
Eerste competitiewedstrijd: zaterdag 7 september

Senioren teams:
Start trainingen alle teams: maandag 26 augustus
Start trainingen selectieteams in overleg met de trainer/coach
Eerste competitiewedstrijd: zondag 8 september
Oefenwedstrijd: regel je zelf - als je thuis wil spelen graag tijdens afstemmen met het wedstrijdsecretariaat.

MHC Voorhout Familie en Vrienden Toernooi: zaterdag 28 juni

Op de website van de KNHB vind je de speeldagenkalender met alle data van competitiewedstrijden:

Link Speeldagenkalender (Jongste)Jeugd

Link Speeldagenkalender Senioren