slider_01.jpg slider_04.jpg slider_03.jpg slider01.jpg slider_06.jpg slider05.jpg

Fietsen in de fietsenstalling

9-9-2024  |

Het nieuwe seizoen is gestart en daarmee zijn trainingen en competitie weer in volle gang.
We kijken uit naar een mooi en sportief seizoen.

Als club maken we gebruik van hockeyvelden op sportpark Elsgeest. Het sportpark is een openbaar park en biedt ook veel wandelaars en fietsers recreatiemogelijkheden. En dat betekent dat we rekening met elkaar willen houden, zorgen dat het veilig blijft en het zo leuk maken voor alle bezoekers.

Veel leden komen met fietsen, e-bikes en scooters naar de training en de wedstrijden.
Plaats je fiets of scooter op daarvoor bestemde plekken. Voorkom dat je hinder veroorzaakt voor overige bezoekers en houdt vrije doorgang voor hulpdiensten. Dank voor jullie begrip en medewerking!

LET OP: Voor brommers en scooters geldt dat het niet is toegestaan om gebruik te maken van het fietspad door het bos! Hier wordt de komende tijd op gecontroleerd door handhavers van de gemeente.

Er zijn nog geen reacties, plaats uw reactie hieronder

Reageer op het nieuws