slider_04.jpg slider05.jpg slider_06.jpg slider01.jpg slider_03.jpg slider_01.jpg

Grote Club Actie van start - help je MHC Voorhout mee?

21-9-2024  |

De Grote Club Actie is vandaag gestart. MHC Voorhout doet ook dit jaar weer mee en dat doen we milieubewust en 100% digitaal.

Met de Grote Club Actie kan je leuke prijzen winnen, maar je steunt vooral ook je eigen club, want 80% van de opbrengst van de loten komt in de clubkas.

Alle jeugdleden hebben op het emailadres van hun Lisa account een mail ontvangen met gegevens van hun persoonlijke pagina en kunnen op deze manier digitaal loten verkopen aan hun vrienden, familie en natuurlijk aan jullie buren.

Het team en het teamlid dat de meeste loten verkopen worden tijdens de huldiging van kampioensteams extra beloond met een leuke prijs. Succes met de verkoop!

Is er nog niemand bij je aan de deur geweest en wil je toch een lot kopen dan kan dit via deze link

Net als voorgaande jaren is er ook weer een mogelijkheid om een teamlot te kopen.
Een teamlot bestel je via deze link (speciaal voor de seniorenteams!)

Wil je meer informatie over de Grote Club Actie dan vind je die via de website van de Grote Club Actie