slider05.jpg slider_03.jpg slider01.jpg slider_06.jpg slider_04.jpg slider_01.jpg

MC2 is kampioen!!!!

31-5-2017  |

De meiden van de C2 van MHC Voorhout zijn zondag 28 mei onverslagen kampioen geworden. Met 14 gewonnen wedstrijden en een doelsaldo van +109 zijn ze terechte winnaars in hun pool. Het team bestaande uit Jasmijn, Malou, Sanne, Fleur, Sue, Roos, Francoise, Sophie, Annabelle, Guusje, Lotte, Eline en Noortje kreeg zondag voor aanvang van de wedstrijd tegen Klein Zwitserland al een gele roos uit handen van hun tegenstanders om ze te feliciteren met hun kampioenschap. Onder leiding van coach Babet en assistent coaches Dave en Otto heeft het team zich de hele competitie 100% ingezet voor het kampioenschap en samen een super mooie prestatie neergezet.