slider_01.jpg slider01.jpg slider_04.jpg slider05.jpg slider_03.jpg slider_06.jpg

Corona update vrijdag 14 januari

13-1-2022  | Vrijdagavond om 19:00 worden tijdens een Corona persconferentie aanpassingen in de Corona maatregelen bekend gemaakt. Deze maatregelen gaan zeer waarschijnlijk op zaterdag direct in. Vandaag zijn al wat informele berichten uit het overleg naar buiten gekomen.
Over binnensport zijn deze berichten tegenstrijdig - we moeten dus wachten tot vrijdagavond voor meer duidelijkheid.

We hopen natuurlijk allemaal dat de aanpassingen ook van toepassing zijn op de binnensport, waardoor de zaalcompetitie kan worden hervat. De zaalwedstrijden die komend weekend gepland staan, vinden jullie nog steeds in jullie persoonlijke tijdlijn in de Lisa app.
Deze wedstrijden gaan dus door als de aanpassingen van de maatregelen dit toelaten.

In geval de maatregelen het hervatten van de zaalcompetitie NIET toestaan, worden er op zaterdag voor alle jeugdteams onderlinge veldwedstrijden gepland.

Deze wedstrijden staan nu nog niet in de Lisa app omdat dit wellicht tot verwarring leidt.
Vrijdag avond direct na de persconferentie worden in dat geval de onderlinge wedstrijden via de website en daarna via de persoonlijke tijdlijn bekend gemaakt.

De wedstrijden voor de DEF worden zoveel mogelijk voor 12:00 ingepland. De wedstrijden voor ABC worden na 12:00 ingepland.