slider05.jpg slider_01.jpg slider_04.jpg slider01.jpg slider_03.jpg slider_06.jpg

Trainingen/activiteiten tijdens de herfstvakantie

11-10-2022  |

Tijdens de herfstvakantie (van maandag 24 tot en met vrijdag 28 oktober) zijn er geen trainingen.

Voor de jeugdleden wordt er in de herfstvakantie, op maandag 24 en dinsdag 25 oktober, een clinic georganiseerd door het team van Play2Improve.

De herfst clinic staat open voor spelers van andere clubs dus het is geen probleem om vriendjes/vriendinnetjes van andere clubs uit te nodigen.

Meer informatie en opgeven voor deze clinic doe je via deze link.

Wil je met je team trainen tijdens de herfstvakantie, check dan eerst of er voldoende deelnemers zijn en of je trainer beschikbaar is. Geef jullie training vervolgens door via een mail aan [email protected]. Wij zorgen dan dat jullie training wordt ingepland.