slider_01.jpg slider_03.jpg slider_04.jpg slider05.jpg slider_06.jpg slider01.jpg

Hockeydames blijven steken op een gelijkspel

13-11-2022  |

De dames van MHC Voorhout moesten na het verlies van vorige week tegen de nummer 2 nu tegen de nummer 3 Heerhugowaard. Het werd een enerverende wedstrijd die net niet gewonnen kon worden. Beide teams bleven steken op 1-1 en Voorhout deed zichzelf te kort. Op het zonovergoten sportpark Elsgeest kwamen de hockeydames in actie tegen de nummer 3 Heerhugowaard. Voorhout begon slap aan de wedstrijd en binnen 10 minuten stond de tegenstander met 0-1 voor. Voorhout was wakker. Met goed spel bleef het tot de rust 0-1 terwijl de Voorhoutse dames 2 maal de paal hadden geraakt. Beide teams gingen voor de winst en Heerhugowaard was gevaarlijk in de snelle counters. In het 3e kwart kwam Voorhout op gelijke hoogte door een doelpunt van Micky Meerpoel. In het laatste kwart kreeg Voorhout de mooiste kansen, maar door goed keeperswerk van Heerhugowaardse keepster bleef het onbeslist. Door de 1-1 liet Voorhout daarbij de kans liggen om een plaatsje te stijgen op de ranglijst.

Zie de foto's op https://www.facebook.com/mhcvoorhout
groeten Mart