slider01.jpg slider05.jpg slider_04.jpg slider_06.jpg slider_01.jpg slider_03.jpg

MHC Voorhout spelers spelen EK

26-5-2023  | Vandaag start het European Club Championship Challenge II in Wenen.
Een van de deelnemende teams is TSOP Kolos Borispol, de nummer 2 van Oekraïne.
Vanwege de onzekerheid die de oorlog met zich mee brengt was het lange tijd niet zeker of het team kon deelnemen, daarnaast was het duidelijk dat er ook een probleem kon ontstaan met het aantal speelsters dat beschikbaar was. Zoals bij velen bekend spelen er in Meisjes A2 drie meisjes uit Oekraïne. Voor alle zekerheid is in maart door de bond besloten om ook onze meiden op de lijst te zetten voor het geval er nood aan de man was. Met trots kunnen we meedelen dat er op het laatste moment een oproep kwam voor onze speelsters Katia Khominich, Katia Bondar en Vika Ziakun om alsnog aan te sluiten.

Onze meisjes zullen tussen 26 en 29 mei 4 wedstrijden spelen. De tegenstanders in de poule zijn Penarth uit Wales, WAC uit Oostenrijk en Gaziantep Doruk uit Turkije. Afhankelijk van hun prestaties spelen zij dan op maandag of om promotie of om handhaving.
Voor de liefhebber kan het toernooi hier gevolgd worden:

Wij wensen de meiden uiteraard heel veel succes en plezier.