slider05.jpg slider_04.jpg slider_06.jpg slider_01.jpg slider01.jpg slider_03.jpg

Uitnodiging Informatie Avond Jongste Jeugd

22-8-2023  |

Het schooljaar is weer begonnen en de jongste jeugd start ook weer lekker met hockeyen!

A.s. zaterdag 26 augustus starten de F en E teams met eerste oefenwedstrijden.
Parkeren kan wat lastig zijn, zeker gezien werkzaamheden rondom sportterrein momenteel, dus hopelijk starten er ook veel op de fiets.

Informatie avond Jongste Jeugd
Voor de ouders van de E en F teams organiseert MHC op donderdag 31 augustus een informatie en uitwisselavond. Uitnodigingen zijn per mail verstuurd.
Aan- & afmelden evenals onderwerpen en suggesties aandragen doe je via deze link: https://forms.gle/JizvZzZ3wmcxqijB9

Start trainingen Jongste Jeugd
Het voorlopig trainingsschema is op korte termijn beschikbaar via de website en de MHC Voorhout app. Zodra het trainingsschema bekend wordt gemaakt wordt dit ook vermeld via een nieuwsbericht op de website.
De trainingen starten vanaf 28 augustus.
Op woensdag 30 augustus start de circuit-training voor F’jes (MO8) van 16:00-17:00 uur en voor E’jes (MO9 en MO10) van 17:00-18:00

De JO8 en JO9 trainen woensdag van 16:00-17:00

De teamtrainingen van MO9, MO10 en JO9 worden later deze week bekend gemaakt via de website en de MHC Voorhout app.

MHC Voorhout Shirts
Voor iedereen die nog goede, te kleine jeugdshirts heeft liggen. Die zijn in het kader van duurzaamheid zeer welkom: leg ze eventueel neer op de hoek van de bar in het clubhuis.