slider01.jpg slider05.jpg slider_03.jpg slider_01.jpg slider_06.jpg slider_04.jpg

Heren 1 krijgt te weinig tegen Scoop 1-3

8-10-2023  |
De mannen van Voorhout moesten vandaag tegen middenmoter Scoop uit Delft. Met goed hockey en vechtlust kregen de Voorhouters te weinig en verloren ongelukkig met 1-3. De wedstrijd begon met een sterk Scoop, die Voorhout in de verdediging drukte. Zij konden echter geen gaatje vinden en in het 1e kwart werd er door beide teams niet gescoord. In het 2e kwart was Voorhout de bovenliggende partij en beide teams kregen mogelijkheden. Toch scoorde Scoop 3 minuten voor de rust de 0-1 uit een strafcorner.
In het 3e kwart werd Scoop door Voorhout weer onder druk gezet maar zij scoorden tegen de verhouding in de 0-2 wederom uit een strafcorner. In het laatste kwart kwam een fel Voorhout met de verdiende aansluitingstreffer. Wouter van Leeuwen scoorde de 1-2.
Voorhout ging door en het was wachten op de gelijkmaker. Het mocht echter niet baten en Scoop scoorde in de laatste minuut de 1-3. Voorhout kwam in een goede wedstrijd te kort in effectiviteit door uit 10 strafcorners maar 1 maal te scoren.
Zie de foto's op FB https://www.facebook.com/mhcvoorhout