slider01.jpg slider_04.jpg slider_06.jpg slider_03.jpg slider05.jpg slider_01.jpg

Dames 2 krijgt te weinig tegen Alphen 2-4

29-10-2023  |

Onze dames moesten tegen de koploper Alphen die nog niet verloren had. Het werd een enerverende wedstrijd waarin onze dames te weinig kregen voor hun goede spel en inzet.
Voorhout begon goed aan de wedstrijd en kwam op een 1-0 voorsprong. Een iets sterker Alpen kwam even later op de 1-1.
In de 2e helft golfde het spel heen en weer en beide teams waren aan elkaar gewaagd. Toch kwam Alphen met een mooie tip-in en onhoudbaar voor Katia op voorsprong. In het laatste kwart was Voorhout de bovenliggende partij en kreeg voldoende strafcorners en kansen om gelijk te komen. Vier minuten voor tijd was het zover en Voorhout werd beloond. Loise van der Laan scoorde haar tweede doelpunt hoog in de verre hoek van het doel. Beide teams gingen de laatste minuten in bij een 2-2 stand. Wat niemand verwachtte gebeurde toch. Twee lucky ballen in de cirkel leverde in de laatste minuten 2 goals op voor Alphen waardoor Voorhout struikelde in de dying seconds van de wedstrijd. Met 2-4 werd de wedstrijd afgesloten waarin Voorhout te weinig kreeg voor het vertoonde spel.

groetjes Mart zie de foto's op FB