slider_03.jpg slider_04.jpg slider_06.jpg slider01.jpg slider05.jpg slider_01.jpg

Nieuwe Sponsorcommissie

18-1-2024  |

Nieuwe sponsorcommissie

Het bestuur van MHC is verheugd om mee te delen dat we per 1 januari een nieuwe sponsorcommissie hebben. Kees Wilbrink, Ramon van der Lans en Folkert Hageman, gaan de komende jaren de sponsorcommissie van MHC nieuw leven in blazen.

Met de komst van extra/nieuwe velden zijn er meer mogelijkheden gekomen voor (lokale) ondernemers om zich aan onze leden, gasten en toeschouwers te presenteren én onze club te steunen. In de aankomende jaren zal de vereniging met de vergroting van het clubhuis en de verbetering van o.a. trainingsmaterialen een extra bijdrage goed kunnen gebruiken.

De sponsorcommissie zal vanaf januari aan de slag gaan om (lokale) ondernemers te benaderen over de mogelijkheden. Mocht je geïnteresseerd zijn in de sponsormogelijkheden bij MHC, stuur dan een email naar [email protected] of neem contact op met Ramon van der Lans (06-14781885).

Verlenging Sponsorovereenkomst LJ Sport

Wij zijn blij om te melden dat wij met onze kledingsponsor LJ Sport onze sponsorovereenkomst hebben verlengd voor de komende vier jaar. Met deze overeenkomst wordt het eerste dames- en herenteam voorzien van nieuwe Reece outfits en krijgen alle trainers/coaches een Reece clubjack.

Ook de komende jaren kunnen de leden weer bij LJ Sport terecht voor de cluboutfit. Aan de leden van MHC Voorhout geeft LJ Sport een korting van 10% op hockeykleding en 15% als deze kleding als team aangeschaft wordt.

Op onze website vind je een link naar de webshop van LJ sport, waarin je het uitgebreide assortiment club-, team- en trainingskleding vindt.

Met de start van de voorjaarscompetitie (begin maart) volgt uitgebreidere presentatie van onze sponsor én alle leden ontvangen van LJ Sport een leuk presentje.